Jak získat fakturu či doklad?

Fakturu Vám zašleme při odeslání objednávky jako přílohu do e-mailové zprávy se sledovacím číslem. 

Pokud jste si založili u nás uživatelský účet, stačí se na něj v našem eshopu přihlásit, fakturu si stáhnout a vytisknout. 


Daňový doklad vyžaduje jen malá část našich zákazníků, a proto považujeme za neekologické tisknout a přikládat fakturu ke každé objednávce, když ji většina ze zákazníků stejně vyhodí. 

Pokud tedy potřebujete 
ke svému nákupu daňový doklad, stačí, když se přihlásíte na http://melvil.cz/user se svými přihlašovacími údaji, které vám byly zaslány emailem při zřízení účtu (což se děje vždy automaticky). Tam najdete fakturu ke stažení a vytištění. 

A je to právně a daňově v pořádku?

Ano. Z hlediska našeho právního řádu jsou dostačující i faktury elektronické.
Jde o to, že pokud od nás obdržíte doklad elektronicky a vytisknete si jej, jedná se o stejnou písemnost, jako kdyby faktura dorazila poštou – máte prostě doklad v papírové podobě. Samozřejmě je potřeba, aby měl doklad všechny potřebné náležitosti, což je však v případě našich faktur splněno. Razítko či podpis mezi takové náležitosti nepatří.

Slyšel jsem však, že je potřeba elektronický podpis!


Nikoli. Tato potřeba by nastala pouze v okamžiku, kdy bychom chtěli mít „bezpapírovou“ kancelář a doklady uchovávat pouze v elektronické podobě a v takové podobě je také zpracovávat. Pak by každý takový doklad měl být opatřený elektronickým podpisem a museli bychom mít navíc souhlas každého zákazníka.

Feedback and Knowledge Base