Co uděláte s mou emailovou adresou? Prodáte ji? Ospamujete mě?

Žádný strach, byť naprosto rozumíme vaší obavě. Je však zbytečná, nevyžádané maily vám od nás nehrozí, máme z nich totiž hrůzu. Dovolte krátké vysvětlení. U nás je možné provést tři druhy „registrace“ (tedy odevzdání emailové adresy):
  1. Registrace v eshopu při nákupu – nákupem u nás je každému zákazníkovi vytvořen účet zákazníka, a to z více důvodů: a) zákazník se při opakovaném nákupu nemusí znovu registrovat a může použít některou z uložených adres, b) zákazník má vždy k dispozici přehled, co u nás kdy nakoupil (např. kvůli reklamaci, nebo jen k dohledání dokladu). Abychom to zákazníkovi nekomplikovali, účet se zřizuje automaticky. Na takto získané adresy nikdy nic kromě informací o daném nákupu neposíláme. Účet nelze zrušit, je interně svázán s vaší objednávkou.
  2. Dobrovolná registrace k odběru věstníku – přestože zákon umožňuje zasílat zákazníkům eshopu automaticky a bez jejich výslovného potvrzení další nabídky a obchodní sdělení, my to neděláme. Naši zákazníci však mají možnost ZAPNOUT standardně vypnutou možnost odběru věstníku. Mohou se registrovat buď tak, že v rámci svého již zmíněného účtu zákazníka zapnou tento odběr, ale také to mohou učinit z titulní stránky našeho webu, nebo z http://melvil.cz/vestnik (k nahlédnutí, co budete odebírat, slouží http://melvil.cz/vestniky). Slibujeme, že pošleme nejvýše 12 věstníků ročně – ve skutečnosti je jich obvykle jen 8-10. 
  3. Dobrovolná registrace odběru informací o knize – zde má zákazník možnost zadání svého mailu k vybranému připravovanému titulu z našeho edičního plánu (http://melvil.cz/edicni-plan). Pár dní před vydáním dané knihy obešleme zájemce, kteří se ke knize registrovali, krátkou zprávou o vydání. Každá kniha má vlastní databázi mailů, které nepoužíváme pro jiné účely a ani je neslučujeme s jinými databázemi. Zájem o jednu knihu samozřejmě nemusí znamenat zájem o ostatní knihy, natožpak o další aktivity nakladatelství – toho jsme si vědomi.
Každá z výše uvedených registrací v našem systému vytváří oddělenou databázi emailů, které se sice mohou fakticky překrývat (pokud náš zákazník provede navíc dobrovolné registrace v bodech 2 či 3), ale my sami je nikdy nemícháme a nepoužíváme k jiným účelům, než k jakým jsou určené.

Zákazník, který se rozhodl odebírat konkrétní informace, se přesto může kdykoli snadno odhlásit od odběru zpráv (body 2 a 3) tím, že klikne na tlačítko ODHLÁSIT ODBĚR v rámci obdržené zprávy.  V našich věstnících je tlačítko zrušení odběru nadstandarně velké a je umístěné na několika místech, abychom odregistrování co nejvíce usnadnili.


Feedback and Knowledge Base